خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

aghsati-ads-baner

aghsati-ads-baner

aghsati-ads-baner

قوانین و مقررات

پیام پلیس فتا:
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

قوانین و شرایط پذیرش آگهی و استفاده از سایت اقساطی یاب :

کاربر گرامی : 

در هرگونه معامله (آنلاین و یا حضوری و غیر حضوری  ) قبل از پرداخت وجه کالا یا خدمات، کالا را بصورت حضوری و فیزیکی مشاهده و از صحت و سلامت و شرایط کالا مطابق با آنچه به شما اعلام گردیده و تبلیغ شده اطمینان حاصل فرمایید .پرداخت وجه قبل از دریافت کالا و اطمینان از صحت معامله به هیچ عنوان مجاز نبوده و در صورت عدم رعایت تذکرات، عواقب آن به عهده خود شما بوده و سایت هیچگونه مسئولیتی در این قبال ندارد.

تحقیق و تایید صحت و راست و درستی صلاحیت آگهی دهنده و محتوای آگهی ها و مشاهده مجوزهای لازمه شغلی آگهی دهنده با خود کاربر است، مدیر و عوامل سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال استفاده از خدمات و انجام هرگونه معاملات کاربران با آگهی دهنده و بلعکس را نداشته و  نمیپذیرد.

آگهی دهنده گرامی :

شما با ارسال آگهی تایید می کنید که تمامی قوانین و شرایط ما که در زیر آمده است را خوانده و پذیرفته اید و سن شما بالای هجده سال شمسی تمام است و مسئولیت و عواقب استفاده از هرگونه خدمات و معامله ای با آگهی دهنده دیگر و یا کاربران با خود شماست و مدیر و عوامل سایت مسئولیت و تعهد و ضمانتی در این قبال ندارند.

توجه داشته باشید که آگهی هایی که شرایط و قوانین جمهوری اسلامی ایران , سایت اقساطی یاب  و یا حریم شخصی افراد را که در ادامه ذکر گردیده نقض کنند بدون اطلاع قبلی حذف خواهند شد و اگر شما مبلغی برای آگهی خود پرداخت کرده باشید به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد !

آگهی شما باید برای تمامی سنین مناسب باشد و به هیچ نژاد ، دین و مذهب و ملیتی و لهجه و گویشی توهین نکند!

مسئولیت محتوی آگهی  با آگهی دهنده می باشد و مدیر و عوامل این وبسایت مسئولیتی در قبال ضرر و زیان شما و یا دیگران بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم ندارند .

فروش برنامه ها و روشهای عبور از فیلترینگ , وی پی ان , خدمات و کالاهای مربوط به نصب و راه اندازی و فروش آنتن ماهواره , اینترنت ماهواره ای و هک و کرک و شبکه های هرمی و فعالیتهایی ازین دست باعث رد و حذف فوری آگهی شما میشود.

هر آگهی و مطلبی که ناقض قانون حمایت از هنرمندان , مولفان و مصنفان باشد رد و آگهی حذف میگردد .

هر نوع آگهی خبر پراکنی,مذهبی و سیاسی که جنبه تجاری ندارند و همچنین استفاده از عکسهای غیر موجه عکس اشخاص بدون رضایتشان و استفاده از کلمات و الفاظ نامناسب و ناشایست و مغایر با عفت عمومی رد و آگهی حذف خواهد شد.

هر آگهی ای که احساس شود باعث رواج خشونت و آسیب رساندن به دیگران و یا شوخی و مسخره بازی است حذف خواهد شد .

فروش فاکتور و پیش فاکتور برای اخذ وام و موارد مشابه, انجام پروژه های دانش آموزی و دانشجویی , خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع, خدمات و سایتهای دوستیابی , صیغه و همسر یابی, مسابقه , قرعه کشی و بخت آزمایی, فروش مواد غذایی و مکمل های تقویتی , خدمات مرتبط با گرین کارت و یا مسافرت به کشورهایی با منع سفر به آنها رد و آگهی حذف میگردد.

درج آدرس سایت و یا شماره حساب در متن آگهی , دوره های آموزشی بدون اعلام اطلاعات مدرس و خدمات و کالاهایی که شائبه کلاهبرداری دارند باعث رد و حذف آگهی میگردد.

آگهی ها بر اساس ماه سی روزه نمایش داده میشوند.مثلا آگهی سه ماهه , نود روز نمایش داده میشود.

تکرار یک آگهی با عناوین مختلف , استفاده از حروف لاتین و شماره تلفن در عنوان آگهی و یا لینک و آدرس سایت در متن آگهی باعث رد و حذف آگهی میگردد .

وجه آگهی هایی که بر اساس قوانین فوق حذف شوند به هیچ عنوان مسترد نخواهند شد.

هرگونه استفاده از سایت به منزله خواندن ، درک کردن و پذیرفتن قوانین فوق می باشد.

****************************

با تشکر از اینکه مارا درک و همراهی می فرمائید.

تبلیغات خاص

  • فروشگاه چهل تیکه
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4
  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4